Now loading.
Vă rugăm aşteptaţi.

Menu

Apel privind selecția elevilor în vederea participării la activitățile Programului ”Școli-ambasador ale Parlamentului European”

Prima paginăAnunţuriApel privind selecția elevilor în vederea participării la activitățile Programului ”Școli-ambasador ale Parlamentului European”
Prima paginăAnunţuriApel privind selecția elevilor în vederea participării la activitățile Programului ”Școli-ambasador ale Parlamentului European”

Apel privind selecția elevilor în vederea participării la activitățile Programului ”Școli-ambasador ale Parlamentului European”

publicat în Anunţuri

Selecția Colegiului Național „Costache Negruzzi” Iași în vederea participării, alături de alte școli din țară, la cea de-a V-a ediție a programului Școli-ambasador ale Parlamentului European în România reprezintă un element de continuitate pe axa proiectelor cu deschidere către spațiul cultural și educațional european (Euroscola, Erasmus+).

Implementat de Biroul de Legătură al Parlamentului European în România în parteneriat cu Ministerul Educației si Cercetării, programul Școli-ambasador ale Parlamentului European în România se adresează elevilor de liceu și vizează îmbunătățirea cunoștințelor despre Uniunea Europeană și democrația parlamentară europeană, în general, și despre Parlamentul European. (vezi AICI:)

În acest sens, în perioada 9-17 martie, va avea loc selecția a 15 elevi din clasele a IX-a și a X-a, din cadrul Colegiului Național „Costache Negruzzi” Iași, dornici de a deveni ambasadori juniori. Selecția se va desfășura în două etape, ținând cont de următoarele criterii:

Etapa I:

- redactarea unui eseu argumentativ care să reflecte motivația implicării în acest proiect, dar și un interes ridicat față de acțiunile și valorile europene; (norme de redactare: 500-700 de cuvinte, font Times New Roman 12, 1.15 spațiere rânduri)

- CV în format Europass;

- prezentarea unei propuneri de activitate (obiective, scenariu de organizare și desfășurare, promovare, impact);

Acestea vor fi salvate într-un singur document pdf, salvat cu numele și clasa candidatului (ex. voicu_anca_9B.pdf) și încărcat în acest formular (conectarea se face cu un cont GMAIL).

Etapa a II-a:

- interviu cu o tematică ce vizează informații despre Uniunea Europeană, opinii privind importanța unor valori europene, cunoașterea programelor adresate tinerilor, oportunități de studiu și carieră (Europa și tinerii);

 

Perioada de depunere a candidaturilor: 10 – 14 martie 2021

Afișarea rezultatelor parțiale: 16 martie 2021

Interviu – 17 martie 2021

 

Persoane de contact pentru eventuale clarificări privind selecția participanților:

prof. dr. Anca Voicu-Ghenghea

prof. dr. Cristina Mocanu

09 03, 2021